voeten op de grond voelen
03 jul., 2023
Soms is het eerste en enige wat je kunt doen om jezelf te ondersteunen letterlijk de grond onder je (voeten) voelen. Als hulpmiddel om niet in een emotie of gedachtestroom gevangen te raken.
is stoelyoga vals spelen
28 apr., 2023
Is een stoel gebruiken bij je yogabeoefening vals spelen of is een stoel net als een yogamat een hulpmiddel om je beoefening toegankelijker te maken?
5 jarig bestaan online live yoga
01 apr., 2023
De online live yogalessen worden inmiddels 5 jaar gegeven. Een mijlpaal die ik graag met jou vier. In deze blog speciaal voor jou een bonus aflevering van de Yoga in Pyjama podcast.
yoga en privileges
29 mrt., 2023
Rollende ogen en soms ronduit onaangename opmerkingen uit mijn omgeving en van collega’s toen ik 5 jaar geleden startte met online live yogalessen.
Wanneer passen de yogalessen van De Online Yogaschool niet bij jou?
27 feb., 2023
Yoga is voor iedereen, maar niet alle yogalessen en stylen passen bij jou. In. deze blog ontdek je of de lessen van De Online Yogaschool iets voor jou zijn.
beginners mind
16 feb., 2023
Iets nieuws leren met een beginners mind en nieuwsgierigheid. Iedere keer met een frisse en open blik beginnen aan je yoga beoefening.
Verandering zien in je yogabeofening
13 feb., 2023
We denken soms dat er niets verandert als we yoga beoefenen. Verandering vraagt om kleine acties herhaaldelijk doen over een langere tijd.