Nieuwe Yogalessen op het lesrooster

Of je nu ontspannende yoga wilt beoefenen of juist actiever in beweging wilt zijn… vanaf 1 november kun je de benadering kiezen die nu het beste bij jou past.

Naast de al bekende meer rustgevende yogalessen, zijn er nu ook wekelijkse actievere lessen.

In alle lessen bied ik dat wat we doen op een toegankelijke manier aan. Dat wil zeggen veel variaties en opties zodat jij kunt kiezen hoe je iets wilt doen. En geen pretzel poses waarvan je het gevoel krijgt: "Dit kan ik nooit."

De nieuwe lessen die ik aanbied op de donderdagochtend hebben wel een echt andere, meer actieve insteek.

Ik vind het zelf super tof dat ik het aanbod na al die jaren uit kan breiden met een echt nieuwe les op het lesrooster.

Nieuw: Ready to Move

Op donderdag kun je om 9.00 uur meedoen aan lessen waarin zowel staande, zittende als liggende houdingen en bewegingen gedaan worden. Meer mobiliteitopbouwen van kracht en balans en uiteraard alles op een mindful manier en met een flinke dosis ontspanning aan het eind.

Dit zijn lessen die ik al jaren in real life in yogastudio's geef, maar nu voor het eerst ook online. Ze zijn voor iedereen die de vrijheid voelt om op een yogamat in beweging te zijn.

Meer info lees je hier

Onze 'oude bekende' lessen heten nu: Move to Relax

Deze lessen, die nu al 4,5 jaar op het lesrooster staan, hebben hun waarde al volop heeft bewezen.

Al jaren worden deze yogalessen gegeven op maandag en vrijdag gegeven en zijn vooral gericht op ontspanning vinden en ontprikkelen. En dat alles in een rustig tempo.

Je kunt altijd alles ook liggend meedoen. Daardoor ook passend als je veel vermoeidheid ervaart en/of leeft met een chronische aandoening.

Alles over deze lessen kun je hier vinden.

Losse les en lidmaatschap mogelijkheden

Alle lessen kun je via de linkjes hierboven reserveren als losse les, zodat je yoga kunt doen wanneer jij daar zin in hebt. Of als online yoga nieuw voor je is om eens een paar leseen te proberen. Zo ontdek je of online yoga en welke vorm bij jou past.

Kies je voor een lidmaatschap, dan heb je naast de live lessen ook onbeperkt toegang tot opnames van de lessen van jouw keuze op de besloten ledenwebsite. Dat betekent dat je 24/7 met een klik op je yogamat kunt stappen. Of kunt ontspannen met behulp van een yogales of meditatie op je bed.

Doe je mee?

De donkere en koudere dagen komen er nu toch echt aan.

Online les volgen betekent dat je nooit meer door weer en wind eruit hoeft voor je yogales.

Maar lekker thuis in beweging kunt zijn op een manier die past bij jou.

Ik kijk er naar uit om jou in de lessen te zien!

Lees hier meer over de lessen