online live yoga... hoe gaat dat dan?

Online Live Yogalessen bij De Online Yogaschool

De yogalessen bij de Online Yogaschool worden gegeven via een webinar platform. Een webinar is een lezing, workshop, college of soortgelijke presentatie of vorm van kennisoverdracht die live plaatsvindt via het internet. Of dus zoals bij De Online Yogaschool een Online LIVE Yogales.

Hiervoor is bewust gekozen omdat yoga op deze manier toegankelijker gemaakt wordt voor heel veel mensen. Niet iedereen is in de gelegenheid of heeft de mogelijkheid om een yogastudio te bezoeken.

Een webinar is geschikt om een grote groep mensen tegelijk te bereiken. Zonder dat je het gevoel hebt dat je in een grote groep bent. Jij bent immers gewoon thuis, lekker in je eigen omgeving en omringt met rust.

Via een webinar kun je waar jij je ook op de wereld bevindt deelnemen aan de yogales, zonder dat je je hoeft te verplaatsen. Geen reistijd, geen parkeerproblemen...

Liever luisteren?

Ben ik dan in beeld?

Zelf maak ik gebruik van een videocamera (of webcam) en microfoon.

Jij als deelnemer ziet en hoort alleen mij en niet de andere deelnemers. Wel kun je met mij en de andere deelnemers 'praten' via de chat.

Er is daardoor ruimte om je ervaringen te delen en vragen te stellen. Deze kan ik vervolgens live beantwoorden.

Je hebt daardoor, net als bij een gewone yogales, direct contact met mij als yogadocent.

Hoe werkt een live webinar?

Bij een live webinar ontvang je via de e-mail van mij een uitnodiging om deel te nemen aan het webinar, de online live yogales. Op het afgesproken tijdstip logt iedereen thuis in via telefoon, tablet of pc. De live yogales start vanzelf op het afgesproken tijdstip.

Voor en na de les kun je vragen stellen die ik kan beantwoorden. Je blijft dus nooit met vragen zitten. Je vragen kun je overigens openbaar of anoniem (privé chat) stellen.

De lessen worden gegeven binnen het webinarplatform WebinarGeek.

Wat gebeurt er na de les?

Na de les zie je een evaluatieformuliertje waarop je nog dingen die je wilt delen over de les of je beoefening kunt plaatsen.

Deze neem ik altijd mee in mijn voorbereiding voor een van de volgende lessen.

Na een uurtje of twee ontvang je een nieuwe e-mail met daarin een nieuwe persoonlijke toegangslink.

Hiermee kun je nog 7 dagen de opname van de les terugkijken. Super handig dus als je de live les een keertje moet missen.

Een Online LIVE Yoga lidmaatschap

Een lidmaatschap biedt nog meer mogelijkheden om onbeperkt 7 dagen per week, wanneer jij wilt, aan yoga te doen.

Na een paar dagen verschijnt iedere gegeven les namelijk op het besloten leden deel van deze website.

Je favoriete oefeningen en/of lessen kun je daardoor zo vaak herhalen als je wilt.

Als lid heb je toegang tot de lopende lesmaand én de drie voorgaande maanden. Daarnaast vind je op de website nog een heleboel extra's.

Zo heb je altijd voldoende keuze om een yogales of meditatie te doen die bij jou past.

Enkele voordelen van yogales volgen via een webinar:

• Lekker thuis yoga doen
  • Geen grote groep mensen om je heen
  • Geen reistijd
  • Op vakantie? Als er internet is kun je gewoon je lessen volgen. Het is online en daarom kun je overal op de wereld deelnemen aan je les.
  • Alle apparaten zijn geschikt: telefoon, tablet, laptop en pc

Wil je het eerst eens ervaren?

Meld je dan nu aan voor een gratis kennismakingsles.

Tot snel!