Yoga zonder yogamatje

Je vraagt je misschien af, wat heeft zij nu op haar rug hangen?
Is dat echt wat ik denk dat het is? Is het een yogamat?

Jaaaa goed gezien!

En ik snap dat je je afvraagt of je die voor de online live yogalessen nodig hebt. Yoga lijkt inmiddels onlosmakelijk verbonden met een yogamat.
En dat roept dan meteen een volgende vraag op.

Kan ik dan wel yoga doen als ik niet op de grond kan zitten?

Zo nu zijn we waar we moeten zijn. Als je nog steeds meeleest, dan kan ik je geruststellen. Je hebt geen yogamat nodig voor mijn online lessen. Je kunt er een gebruiken als je zou willen. Maar yoga kan ook gewoon op je vloerkleed, je bed, de bank, een stoel, de kussens van je tuinstoel, een dubbel gevouwen dekbed op de vloer, je campingmatje enz enz.

Dus no worries... doe gewoon mee waar en hoe dat voor jou goed voelt.

.

Oh en dat kun je nu trouwens direct testen via de gratis oefeningen en lessen die je hier op mijn website vindt. Ik heb daar diverse video's en audio's voor je zodat je eens kunt uitproberen waar jij in huis het prettigste yoga beoefend. En natuurlijk kunt ontdekken hoe de lessen van De Online Yogaschool gegeven worden.

Want die zijn een beetje anders dan anders. Oftewel aangepast aan mensen die leven met chronische vermoeidheid en fysieke beperkingen. Want als je chronisch ziek bent of leeft met aanhoudende pijn en vermoeidheid, dan is het niet alleen fijn maar zelfs essentieel dat je je yogabeoefening aanpast aan wat jij nodig hebt.

Zodat je altijd mee kunt doen, met iedere les.