Verjaardagsfeestje

Altijd een reden voor een feestje

Wat heerlijk dat je kunt kiezen hoe je je eigen verjaardag viert! Ik word zondag 10 maart 51 jaar.

Daarom trakteer ik op iets wat mij al vele jaren zoveel plezier geeft en ondersteunt in een leven met diverse chronische aandoeningen.

Een online yogaschool feestje

Wil je eens ervaren hoe de verschillende lessen in de online yogaschool zijn, dan is dit je kans.

Met een wel heel feestelijke korting krijg je de rest van de maand maart toegang tot alles van de Move to Relax en Ready to Move yogalessen.

• Alle online live yogalessen op maandagavond en donderdag- en vrijdagochtend.
  • Alle opnames van lessen en meer op de ledenwebsite.
  • Je feestlidmaatschap loopt t/m 31 maart 2024 en stopt vanzelf.

Heel veel lessen om te volgen. En je hoeft ze zeker niet allemaal mee te doen.

Kijk gewoon wat uitkomt, wanneer je zin hebt of welk type les je het meeste aanspreekt.

Ook op de ledenwebsite kun je dan eens rustig rondkijken.

De sfeer in de online yogaschool proeven.

Laten we er samen een gezellig yoga'feestje' van maken

Kom snuffelen aan de actievere en aan de op ontspanning gerichte lessen.

Neem je tijd om te ontdekken of yoga en welke van mijn lessen bij jou passen.

** Deze aanbieding is inmiddels verlopen.

Wil je kennismaken met de online yogalessen, meld je dan aan voor een losse les.

Zo kun je heel laagdrempelig ontdekken welke yogavorm goed bij jou past. Bekijk hier je opties.

voeten op de grond voelen
03 jul., 2023
Soms is het eerste en enige wat je kunt doen om jezelf te ondersteunen letterlijk de grond onder je (voeten) voelen. Als hulpmiddel om niet in een emotie of gedachtestroom gevangen te raken.