Ontspannen onder de Kerstboom

Er ligt een cadeautje voor je onder de kerstboom

Er staat namelijk een bonus Kerst aflevering van mijn podcast Yoga in Pyjama voor je klaar.

15 minuutjes ontspanning...

Deze aflevering is voor jou als je jezelf wilt geven wat we allemaal nodig hebben: wat rust, verstilling en relaxatie.

Een moment voor jezelf.

Wat tijd om bij te komen van de kerstdagen.

Of juist om tussendoor wat te rusten.

Wat je nodig hebt is een plek waar jij je even terug kunt trekken en comfortabel kunt liggen.

Verzamel wat kussens en dekens om je lichaam te ondersteunen en druk op de play-button.

Ik zal je stap voor stap meenemen om de houding waarin je kunt gaan liggen zo comfortabel mogelijk te maken.

Pas de houding naar eigen voorkeur waar nodig aan. Daarna nemen we samen wat tijd voor rust en stilte.

Ik wens je Fijne feestdagen en een ontspannen 2022 toe. Tot volgend jaar!