De voordelen van rust en lanterfanten

Is er een balans tussen wat je moet doen en wat je leuk vindt om te doen?

Heel vaak kiezen we ervoor om voorrang te geven aan dat wat moet.

Waardoor er te weinig energie over blijft voor de leuke dingen. Onze hobby’s, sociale activiteiten etc. etc.

Door vaker te lanterfanten, ofwel rust te nemen, laad je je batterij weer op. Waar het om gaat is dat we vaker rusten om op te laden.

En niet rusten omdat we uitgeput zijn en niet anders meer kunnen.

Wat zijn enkele voordelen van meer rustmoment nemen?

Yoga in Pyjama podcast - bonus aflevering

In de nieuwste aflevering van de Yoga in Pyjama podcast deel ik met jou een online live workshop die ik een aantal jaren geleden gaf.

Ik vertel je meer over het belang van lanterfanten, rust nemen en ontspanning.

Natuurlijk ga ik ook in op hoe yoga hierin een rol kan spelen.

We gaan wat dieper in op hoe het nu komt dat we het zo lastig vinden om rust te nemen, maar kijken ook naar de voordelen om het toch te doen.

De valkuilen en wat we ermee winnen om vaker te pauzeren komen uitgebreid aan bod.

Het is een extra lange bonusaflevering om te vieren dat er nu al 21 afleveringen online staan. En als bedankje voor alle 5 sterren reviews die de podcast van jullie op Spotify heeft gekregen. Dus dankjewel en veel luisterplezier!

Volg je De Online Yogaschool ook al op Instagram?

Ik deel daar zeer regelmatig hele praktische tips en inspiratie om beweging, yoga en rust een onderdeel te maken van je leven.

Leuk ook daar te connecten!