Tiny House & kleinste yogaschool van Nederland

Wonen en werken in een heel klein huis. Een Tiny House maakt van de Online Yogaschool ook meteen de kleinste yogaschool van Nederland.

Daarover werd ik een aantal weken geleden geïnterviewd door Veronica Magazine. Super leuk om te vertellen over waarom ik ervoor koos om mijn grote eengezinswoning een jaar geleden in te ruilen voor een kleine benedenwoning uit 1923, een tiny house.

Een super gezellig gesprek met journaliste Hanneke Mijnster zorgde voor dit leuke artikel. En toen de fotograaf langskwam, wilde Fietje uiteraard ook op de foto.

Hier kun je het uitgebreidere verhaal lezen . Want mijn keuze om dit te doen hangt nauw samen met het leven met de chronische aandoeningen die ik heb en met mijn yoga- en meditatiebeoefening.

Hier alvast het artikel!

Je kun je het volledige artikel (ook 2 andere verhalen) ook lezen op nu.nl .